Tuesday, February 20, 2007

Welkom

Dit word de verzamelplek van mijn werkzaamheden tijdens mijn stage bij Centric waar ik dagelijks/wekelijks mijn bevindingen neerzet.

Ik heb een tijd tegen de stage op gezien omdat we voor HT nooit fulltime bezig zijn geweest met een project en ik me nu opeens de hele dag moet gaan bezighouden hiermee, alleen wanneer er een deadline in de buurt kwam moest er wat vaker harder gewerkt worden.
In de stage zal ik mij niet bezig houden met de normale werkzaamheden van Centric dit dus in tegenstelling tot mijn MBO Stage waar ik gewoon met het bedrijf meeliep.

The Facts:
Een groot internationaal IT bedrijf dat applicatiepakketten maakt voor oa. overheidsinstellingen en financiele dienstverlening. Centric heeft zo'n 5200 medewerkers verspreid over Nederland, Belgie, Duitsland en Noorwegen.

Ik ben terechtgekomen op de afdeling Werk, Inkomen en Zorg. Op deze afdeling worden een aantal applicaties gemaakt/onderhouden en ik ga me op PKO4all (Proces- en Kennisondersteuning) focussen.

De opdracht (in het heel kort):
Onderzoek de huidige Graphical User Interface en alle interactie hiermee en kom met een voorstel hoe deze goed/beter zou kunnen werken.

Links:
Website Centric

No comments: